En attraktiv arbeidsplass

Dette er noen av fordelene med å jobbe hos Inyett

LOCATION, LOCATION, LOCATION

  • Nyrenoverte lokaler med fantastisk beliggenhet.
  • En av byens største (og høyeste) balkonger.
  • 100 kvm aktivitetsrom

Hverdagsgoder

  • Frokost hver fredag!
  • 1 time fritid per uke for helsens skyld.
  • Forsikringer!
  • Kaffe, frukt og smørbrød hele uken.
  • Sprudlende vann hver dag, i form av kullsyrefiltrert vann fra kranen vår!
  • Fleksitid.
  • Provisjonsmodell for ansatte.
  • Interne konkurranser og utfordringer for å nå høye mål.

Premiums

  • Venn med Helsingborgs IF, med mulighet til å se på fotball helt gratis!
  • Attraktive kick-offs og konferanser.
  • Pensjon. Dessuten med høyere innskudd enn normalt kollektivavtale.
  • Skattefrie beløp til trening.
  • Skjermbriller.
  • Arrangering av eventer og forelesninger.

Mulighet for utvikling

  • En hyggelig velkomst og en bra start.
  • Mulighet for videreutdanning i samråd med nærmeste leder.
  • Mulighet for å bli deleier.
  • Mulighet til forfremmelse innen selskapet.

Customer Success

Verdens beste kunder

– Her hos oss på Customer Success-avdelinger er ingen dager like. Og det er akkurat det som gjør det så fantastisk – at vi alltid kan være tilgjengelige for kundene våre, hver dag.

Vi behandler daglig et 50-talls henvendelser, som på en eller annen måte hjelper kundene våre i hverdagen. Gjennom Inyetts chattetjeneste kan vi raskt besvare spørsmålene som kommer inn, og løser vi ikke problemet direkte, følger vi alltid opp med en e-post så snart vi kan.

– Det aller beste er den utrolige responsen vi ofte får, og alt det nye man lærer seg hver dag!

John Andersson

CEO

IT og utvikling

Enere, nuller, flere skjermer og plaster på fingertuppene

Raoul er en analytisk person, med stor forkjærlighet for enere og nuller. Med flere skjermer, noen nøye utvalgte tastaturer og plaster på fingrene er Raoul ansvarlig utvikler for Inyetts mange tjenester og produkter. Enten det er en stavefeil på nettsidene, eller en kunde som vil ha en portalløsning – Raoul fikser det.

Raoul har seks års erfaring fra bransjen som utvikler. Før disse seks årene studerte han seg til eksamen i informatikk på Lunds Universitet. Her fikk han også tildelt et skoleprosjekt som senere skulle bli til selskapet Inyett.

Raoul Pennerup

Head of Development

Kort om inyett

Inyett ble grunnlagt i 2009, og siden da har mye skjedd.
Dette er kortversjonen.

2009

INYETT stiftes

De første tankene om Inyett tar form basert på en visjon hos vårt geni Johan Henckel. Prosessen starter som et prosjekt gjennom Lunds Universitet.

2011

Tjenesten lanseres

Inyett lanseres for det svenske markedet, først under navnet Guardian.

2012

Vendepunktet

30 kunder i Sverige blir med i løpet av 2 uker. Troen på et bra produkt bekreftes av markedet, og stadig flere kunder kommer til.

2013

100 SVENSKe KOMMUNER

Midtveis i 2013 får Inyett sin kommune-kunde nummer ett hundre i Sverige.

2015

200 svenske kommuner

I løpet av høsten 2015 bruker 200 svenske kommuner Inyett aktivt. Dessuten har flere private bedrifter fått opp øynene for tjenesten.

2016

Ekspansjon

I løpet av 2016 starter Inyetts vekst for alvor, med flere rekrutteringer og kontorer i Göteborg, Stockholm og Oslo.

2017

Partner

Inyett innleder samarbeid med verdens største regnskapsbyrå PwC

2018

Rekruttering

Flere nye nøkkelpersoner kommer til for å ta Inyett til neste vekstmål. Blant annet HR, CFO og Inyetts nye VD Jan Swedin.