Bli kunde

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Trenger du raskt svar? Skriv til oss!

 

Ring: +46 42 21 00 07 Mandag–fredag, 9–12 og 13–16.

Chatt: Åpne chatten nede til høyre. Mandag–fredag, 9–12 og 13–16.

Postadresse hovedkontor:
INYETT AB
Sundstorget 5
252 21 Helsingborg
Sverige

Helsingborg, Sverige
Hovedkontor

Sundstorget 5
252 21 Helsingborg

Göteborg, Sverige
Kontor

Gamla Almedalsvägen 21
412 63 Göteborg

Stockholm, Sverige
Kontor

Solna Business Park
Svetsarvägen 15 2tr
171 41 Solna

Oslo, Norge
Kontor

Filipstad Brygge 1
0252 Oslo

Oss i kundetjenesten

Velkommen til å kontakte oss

 

Catherine Borgkvist Catherine Borgkvist Administrativt ansvarlig +46 42 610 50 10
Nilla Dressler Nilla Dressler Kundestøtte +46 42 610 50 17
Mariola Malecka Mariola Malecka Kundestøtte +46 42 610 50 13
Kristina Thim Kristina Thim Kundestøtte +46 42 610 50 11

Kundene våre kaller det
"SuperService"

For oss er det en selvfølge.

 

Vi er kompetente

Vi leser oss opp, undersøker og utvikler oss løpende innen saksspørsmål. Vi blir hele tiden bedre gjennom å samarbeide og dele informasjon med hverandre.

Vi er tilgjengelige

Vi skal alltid være så tilgjengelige som mulig for kundene våre. Send e-post, chat med oss eller ring oss alle hverdager, så hjelper vi deg.

Vi er raske

Vi skal være raskere enn det som forventes, og overgå forventningene til kundene våre når det kommer til å være tilgjengelig og hjelpe til.

Vi er lutter øre

Vi lytter alltid til kundene våre, og tar gjerne imot ønsker om endringer i tjenesten og løsningene våre.

Vi er diskré

Vi holder alltid et høyt sikkerhetsnivå for å opprettholde sikkerheten til kundene våre, og sørger for at rett person får rett informasjon.

Vi er glade

Vi som jobber i kundetjenesten, er et godt sammensveiset team og alltid i godt humør. Det finnes ikke bedre måte å møte kundene på enn et smil om leppene.

Kundestøtte

Det er fantastisk å alltid kunne stå til tjeneste – hver dag – for verdens beste kunder

- Her hos oss i kundetjenesten er ingen dager like. Og det er akkurat det som gjør det så fantastisk – at vi alltid kan være tilgjengelige for kundene våre, hver dag.

Vi behandler daglig et femtitalls henvendelser, som på en eller annen måte hjelper kundene våre i hverdagen. Gjennom chattetjenesten vår kan vi raskt besvare spørsmålene som kommer inn, og løser vi ikke problemet direkte, følger vi alltid opp med en e-post så snart vi kan.

- Det aller beste er den utrolige responsen vi ofte får, og alt det nye man lærer seg hver dag!

Nilla Dressler Signatur

Internkontroll på agendaen?
Benytt våre lokaler!

Når tiden er inne for å diskutere økonomisk internkontroll, står våre dører alltid åpne. Benytt våre lokaler kostnadsfritt, og dra nytte av vår kompetanse og erfaring i et hyggelig miljø midt i byen.

 

1 Se bilder av lokalene
Lokal 1
Lokal 2
Lokal 3
Lokal 4
Lokal 5
Lokal 6
Lokal 7
Lokal 8
Lokal 9
2 Velg dato
3 Skriv inn opplysningene dine